Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2017 20:20 - Приятелю , здравей !
Автор: vikixristova Категория: Изкуство   
Прочетен: 4928 Коментари: 11 Гласове:
-11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Приятелю , здравей.
Как си , я запей.
Да чуя твоя приказен глас,нежен като морски бриз ,
и да се сетя аз тогиз :
Колко задружни сме били
и в колко драски сме изпадали ,
но в сърцето ми оставаш,
вечно да го защитаваш .
Да се сещам аз за теб ,
в ден изпълнен със сняг и лед ,
да стоплиш моята душа ,
да премине зимата.
Ако си тръгнеш ,
сякаш в дупка да ме дръпнеш ,
живота ми ще спре,
и ще замръзне това загрижено сърце,

Обичам те!



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pompadurdebil - Аз го напомпих.
29.12.2017 23:34
Аз го напомпих.
цитирай
2. pompadurdebil - За сведение на поетесите братче...
29.12.2017 23:34
За сведение на поетесите братчедите ще почиваме до 2 януари.

Качвайте, докато сме още тук.


Обичаме ви и ви помпим!
цитирай
3. анонимен - Христова, и ти си станала жертва на ...
30.12.2017 00:31
Христова,и ти си станала жертва на оня луд, който нарочно помпи т.нар.поезия тук, превръщайки корицата в кенеф.
Понеже е лайно,иска да е у дома си в блога.
цитирай
4. pompadurkreten - не съм лайно обожавам поезията ...
30.12.2017 00:33
не съм лайно

обожавам поезията и затова помпя
така стигам до оргазъм
цитирай
5. pompadurdebil - Отлична работа, братчеди! Първа ...
30.12.2017 08:23
Отлична работа, братчеди!
Първа страница е прелестна!
Напомпахме и седемте постинга!
Украсихме ги с минуси!
И най отгоре, както винаги, блести Весето!

Ако не сме ние, тоя блог ще е грозен и скучен!
Ние му придаваме блясък!!
цитирай
6. rossiela - Помпадур, благодаря, че ме напо...
30.12.2017 10:04
Помпадур, благодаря, че ме напомпи!
Но веднага напомпи и Дела!
Тя е най-добрата веднага след мен!
На първо, второ и трето съм аз, тя е четвърта!
А, и Младен е четвърти, пардон!
цитирай
7. misana - Роси, свалям ти шапка за класната ...
30.12.2017 10:20
Роси, свалям ти шапка за класната поезия!

За жалост това е една от големите трагедии не само на съвремието, но и в цялата история на човешкия род. Неслучайно Хегел възкликва във фундаменталния си труд "История на философията", че единственият извод, който може да бъде направен от историята е, че човечеството никога не си е извличало поуки от нея! Но има и още нещо, което е не по-малко трагично. А то е, че невинаги пропуснатите приживе надарени биват отличавани след смъртта си. Често пъти те остават незабелязани завинаги. Прекрасен стих и като форма и като мъдрост!
цитирай
8. stihh - Така е, Роси. защото е необходимо ...
30.12.2017 10:21
Така е, Роси.
защото е необходимо време, за да се отсее най-доброто.
А всеки талант твори, подтикнат предимно от вътрешна необходимост.
Мисълта за признание и вечност е на второ място...

Нека посрещнем с надежда една мъдра, добра и справедлива Нова година!
цитирай
9. gondvana - Хаха! Пуйки и пуяци се галят по ...
30.12.2017 10:25
Хаха!
Пуйки и пуяци се галят по перушината!
Росо, ако имаше и един неврон, щеше да проумееш, че помпадурът се е изгаврил и с теб, и с другите путеси.
Ама вие, пуйките, нямате мозък.
цитирай
10. minusgurl - Да се поставят минуси на напомпани ...
30.12.2017 12:11
Да се поставят минуси на напомпани постинги е добро дело.
Те не за авторите, а за помпащите идиоти,дебили и кретени.
цитирай
11. анонимен - О, Роси, ненагледна моя! Посв...
30.12.2017 12:55
О,Роси, ненагледна моя!
Посветила си ми епиграма, благодаря!
Не съм въшка, мила, вие сте въшки!
Всичките блогърки на първа, които сме качили с братчедите на корицата, така тлъсто напомпани и декорирани с минуси, сте едни сладки сладки въшки.

Знаем, че умирате да седите на първа, и се грижим за вас, помпейки ви.
И е редно да ни благодарите всички, които ви помпим.
Нали, братчеди?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vikixristova
Категория: Хоби
Прочетен: 16381
Постинги: 6
Коментари: 13
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031