Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2012 08:18 - ЛЮЛЯК МОЙ
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 11099 Коментари: 25 Гласове:
26

Последна промяна: 23.03.2012 22:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ДЖУЛИЯ БЕЛ -ИЗБРАНИ СТИХОВЕ...вече на книжен носител

--------------------------------------------


♥♫ ERNESTO CORTAZAR - Beethoven Silence





Плэйкаст «ДЖУЛИЯ БЕЛ -ЛЮЛЯК МОЙ»

image 

;

 

image



Люляк мой аз твоя съм вземи ме,
с аромат и цвят,ти днес ме упой.
И сякаш преродена от любов,
душата ми танцува,поеми ме.

Люляк мой аз твоя съм вземи ме,
потънала в плен,обсебен.
Ти отнесе ме в детството и ето ме,
в бяло,празник и нося те със мен.

Люляк мой аз твоя съм вземи ме
и ето на години вече съм.
И радвам ти се,отнеси ме
и пак потъвам в теб опиянен.

ДЖУЛИЯ БЕЛ

 

рускиРУРУСКИ САЙТ РРУСКИ САЙТ
http://www.playcast.ru/view/1175677/cb87a7be5b6d6380b8c700b2770e7a1fc5450ec0plУСКИ САЙТ://www.playcast.ru/view/1175677/cb87a7be5b6d6380b8c700b2770e7a1fc5450ec0plусрускрускиики

SIBIR
 http://www.sibir.bg/blog/yuliya2006/?blogPage=blogPreviewArticle&artID=312421

 

image


Звук: Сен Санс ,лебедь - my music .mp3 image
Изображение: Сирень image
Текст: ДЖУЛИЯ БЕЛ БЪЛГАРИЯ



Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. casus - Красиво е!
20.03.2012 09:16
Честита пролет!
http://www.youtube.com/watch?v=1p_i-K7-F2g
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Чак в моя блог се размириса на люляк и ...
20.03.2012 13:31
Чак в моя блог се размириса на люляк и от него последния ми постинг се размножи 60 пъти, иди да видиш :((((
цитирай
3. ognena71 - Честита пролет! Желая ти много с...
20.03.2012 14:36
Честита пролет! Желая ти много слънчево настроение и една красива пролет.
цитирай
4. yuliya2006 - Честита пролет!http://www. ...
20.03.2012 14:39
casus написа:
Честита пролет!
http://www.youtube.com/watch?v=1p_i-K7-F2g



Събудих се, прекрасна утрин

и слънчев лъч лицето ми огря.

Прозореца отворих а вън славей,

песен за любов, възторжен ми запя.



Събудих се, прекрасна утрин

а въздуха ухае на бор, треви.

Погледнах вън, поляна с цветя,

роса по нея, като перли - блясък.



Събудих се, прекрасна утрин

и боса тръгнах в тази красота.

Тихо бе, всички още спяха

а аз танцувах, ангел в бяло.


15.08.2008

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
5. yuliya2006 - Чак в моя блог се размириса на люляк и ...
20.03.2012 14:40
kasnaprolet9999 написа:
Чак в моя блог се размириса на люляк и от него последния ми постинг се размножи 60 пъти, иди да видиш :((((



Върба моя, прекрасна,
коси до земя разпиляла.
Стоя и те гледам-изящна,
като музика, като стих си сега.

Върба моя, прекрасна,
до теб река , тихо тече.
И галиш я с пръсти от клони,
лек път и желаеш в деня.

Върба моя, прекрасна,
дъжд заръмя и ти заигра.
От любовта на водата, тъй жадна,
ти разцъфна и нежно запя.

05.11.2007
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
6. yuliya2006 - Честита пролет! Желая ти много с...
20.03.2012 14:44
ognena71 написа:
Честита пролет! Желая ти много слънчево настроение и една красива пролет.


Божествен миг и тишина,
нереално сякаш е това.
В гора съм, ели от красота,
ухания на девственост-треви.

Божествен миг и слънце,
огря поляна с цветя.
А те усмихват се и греят
и пеят, ела при нас,ела.

Божествен миг и звуци,
на славей в хор запя.
И сякаш цялата гора,
симфония от радост я заля.

Божествен миг и дъжд,
вали,вали, пречиства.
И свежест от билки,
здравец, главата завъртя.


ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
7. sparotok - :)
20.03.2012 15:50
Дойдох тук и умората ми мина:)

Честита пролет!
цитирай
8. starbuck69 - :)
20.03.2012 17:00
Честита и благословена Пролет!
цитирай
9. yuliya2006 - Дойдох тук и умората ми мина:) ...
20.03.2012 17:42
sparotok написа:
Дойдох тук и умората ми мина:)

Честита пролет!


Ей, луна аз те каня на танц,
морска вълна съм, ти ела.
Осветиме с лъчи, затанцувай,
вихрен валс а после танго.

Ей, слънце аз те каня на танц,
утрен е... аз тихо море съм.
Погали ме с лъчи - злато
и ще танцуваме заедно с теб.

Ей, небе аз те каня на танц,
ти навъсено, с облаци черни.
Аз съм днес ураганно море,
фламенко ще танцуваме с теб.

ЕЙ, дъжд аз те каня на танц,
ти си проливен, пронизващ.
Слей се с мен, аз съм море,
заедно две в едно да бъдем.

02.02.08
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
10. yuliya2006 - Честита и благословена Пролет!...
20.03.2012 17:43
starbuck69 написа:
Честита и благословена Пролет!



Слънчогледи,от слънцето дарени,
поля безкрайни преливащи в жълто.
Вятър нежно ги погали а те се смеят
и греят,греят,душата ми запя.

Слънчогледи,от слънцето дарени,
с очи от вярност те следят го.
А аз танцувам сред море от жар,
като нестинарка с ръце нагоре.

Слънчогледи,от слънцето дарени,
за мен сте вие свещени,скъпи.
Енергия от космоса във вас е слята
а тя в мен попива и прелива.


Слънчогледи,от слънцето дарени,
поля от красота,от висша страст.
Като жертвен огън сте на земята,
пречистващ мощно днес душата.


ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
11. gocho52 - Люлякът ми замириса...
20.03.2012 17:58
И дядо Вазов е имал вкус.
Поздрави!
цитирай
12. yuliya2006 - И дядо Вазов е имал вкус. Поздрав...
20.03.2012 18:13
gocho52 написа:
И дядо Вазов е имал вкус.
Поздрави!



Иван Вазов - Люлека ми замириса


Из съседната градина

люлека ми замириса.

Ум далеч назад замина

и сърцето ми болно сви са:

върнах се в цветуща младост,

сетих трепети и сладост.

Люлека ми замириса.



Сетих всичко, що веч няма,

дето бе и вече скри са:

ний разхождахме се двама

(как душа ми се униса!)

в майска нощ в градина млада

под небесната лампада.

Люлека ми замириса.



Колко думи страстни, нежни

(ах, сърце ми сладко сви са!)

там при картопите снежни!

А зефирът заразниса

мирис люлеков над нази -

от любовен дъх талази.

Люлека ми замириса.



Дълго ходяхме двамина

из заспалата градина.

Моята душа упи са

на живота с аромата,

лунният светлик изписа

сенките ни по земята.

Люлека ми замириса
цитирай
13. bven - Честита Пролет!
20.03.2012 19:03
Пролет моя, моя бяла пролет,

още неживяна, непразнувана,

само в зрачни сънища сънувана,

как минуваш ниско над тополите,

но не спираш тука своя полет.



Пролет моя, моя бяла пролет –

знам, ще дойдеш с дъжд и урагани,

бурна страшно, огненометежна

да възвърнеш хиляди надежди

и измиеш кървавите рани.



Как ще пеят птиците в житата!

Весели ще плуват във простора...

Ще се радват на труда си хората

и ще се обичат като братя.



Пролет моя, моя бяла пролет...

Нека видя първия ти полет,

дал живот на мъртвите площади,

нека видя само твойто слънце

и – умра на твойте барикади!
цитирай
14. mariniki - чудно хубаво е днес при теб, мила Джулия...
20.03.2012 20:14
пролетното настроение ме зареди с хармония...

Честита пролет и на теб!
с добри пожелания..
цитирай
15. alexs - Честита пролет yuliya2006!
20.03.2012 20:55
"Ще посрещна изгрева сама,
ще докосна слънчева искра
и ще скрия в дланите роса,
за да пия през деня.
Ще приема залеза с тъга,
ще запазя дневна светлина
и ще скрия в себе си сълза,
за да пия през нощта.

Аз съм само цвят лилав -
люляк съм, люляк съм.
Аз съм само цвят лилав -
теменуга съм.

Потопи косите си във мен,
потъни в дъха ми сгорещен,
изцеди от моята роса,
за да пиеш през деня.
А усетиш ли, че си във плен,
и почувстваш ли се упоен,
откъсни ме с моята сълза,
за да пиеш през нощта.

С мене цветната дъга
се преля във лила,
с мен зелената трева
също е в лила.
Аз съм само цвят лилав -
люляк съм, люляк съм.
Аз съм само цвят лилав -
теменуга съм. "

http://www.youtube.com/watch?v=MEfSb8ipJiw
цитирай
16. yuliya2006 - Люлякови нощи Все още има люля...
20.03.2012 21:21
Люлякови нощи
Все още има люлякови нощи.

Невиждащи очи. Притулен час.

И святи заклинания. И прошки.

Безумия от закъсняла страст.


Минути непонятни и крилати.

Нетърпеливи жестове. Слова,

които те спасяват без остатък

от адски скудоумната мълва.


Какво че зачестяват рикошетите?

За теб летят правдивите крила.

Додето виждаш - все луна ще свети.

Додето чуваш - ще звучи: "Ела!"


И ето я пределната отплата,

един акорд от сложен послеслов.

И доловили тоя звук, сърцата,

умират, разрушени от любов.




Павел Матев




http://vbox7.com/play:6629e739
цитирай
17. yuliya2006 - Под Люляка – Веселин Ханчевян...
20.03.2012 21:23
Под Люляка – Веселин Ханчев


Ръка в ръка дойдоха те и спряха
на люляка под цъфналата стряха
и люлякът добър ги приюти
та никой, никой да не ги смути.

Прегърнаха се те, под него скрити,
усмихнати, с цветчета по косите.
Вечерникът разнесе из нощта
и сладък дъх, и шепот на листа.

Ще минат дни на грижи, на раздели.
Под много стрехи те ще са живели.
Но няма да забравят за една -
за люляка край старата стена
цитирай
18. yuliya2006 - Никола Вапцаров - Пролет ...
20.03.2012 21:25


Никола Вапцаров - Пролет


Гълъбите гукат

в близката гора

По тревата падат

сребърни пера.

Мене ми е леко

като никой път –

чувствам се ефирен,

чувствам се

без плът.



През елите бликат

слънчеви лъчи.

Ще затворя свойте

блеснали очи,

но пак ще усетя

с чудна яснота

как ще ме целуне

топло пролетта.



Волно във простора птиците летят.

Пеят и извиват серпантинен път.

В песента познавам химна вдъхновен,

с който ще посрещнем утрешния ден.




--------------------------------------------------------------------------------
цитирай
19. kasnaprolet9999 - Ех, че хубаво е тук, чувствам се в ...
20.03.2012 23:56
Ех, че хубаво е тук, чувствам се в свои води, хубави стихове- напълни ми се душата. Лека нощ.
цитирай
20. tsanynka - Честита пролет!
21.03.2012 11:11
Честит празник на поезията!Бъди здрава и с неувяхващо вдъхновение!
http://tsaninka.blogspot.co.uk/2012/03/21.html
цитирай
21. kleopatrasv - Честита пролет, Джу! С огнено ...
21.03.2012 19:39
Честита пролет, Джу!

С огнено червено в жанр латино,
усмихва се лале пред мен необяснимо,
извива грация и танцува в такт на пулса,
забавлява се щастливо цветно с импулса….
Росно, крехко със стъбълце още ранимо,
носи тежка корона, разцъфнала неукротимо,
мисли се за недостатъчно красиво
и допълнително си слага точици незабележимо….
Любопитно гледа и търси лика-прилика,
а наоколо цяла цветна поляна избликва,
но самодоволно то си таниника
и на танц за салса вятъра повика…. .
За жалост присмя му се днес синчеца
и удвои за себе си разцвета,
избухна в лилаво от яд и минзухара,
а зюмбила в нови цветове се размотава,
за да засенчат отново кокичето,
което притежава от бялото различното
и за да пощуреят теменужките,
които са с аромоти от най-вкусните,
бавят се и се надпреварват,
състезават се с кое по-хубаво да се докарват,
а дали са готови за бала утре в долината
или още се кипрят....

Цветни пролетни усмихнатости и многооооо настроение за теб!
цитирай
22. yuliya2006 - Пролет Константин Величков ...
21.03.2012 21:31
Пролет
Константин Величков
Весело е на сърцето,

ето дойде пролетта.

Слънце грее на небето,

вредом лей се светлостта.



По полето, по горите,

под небесний синий свод,

вредом гледат ми очите

радост светла, нов живот.



Между брегове засмени

тече бистрата вода,

по ливадите зелени

блеят рунтави стада.



По дърветата цъфнали

с миризливи цветове

птички красни са запяли

с най-приятни гласове.



Всичко мене на душата

сладко шепне да се смея,

като птичките в гората

да се радвам и да пея.
цитирай
23. yuliya2006 - Пак ухае на цвят, пак на пролет ух...
21.03.2012 21:31
Пак ухае на цвят, пак на пролет ухаe
Дамян Дамянов
Пак ухае на цвят, пак на пролет ухае.

Здрасти, свят-необят, сбран във малката стая!

Здрасти, кипнал, студен, умен, тъп и безумен!

Днеска целия ден ще те правя на думи.

Нощес цялата нощ пак над теб ще се блъскам –

От ръждив, грозен, лош – нов дано те излъскам.

Дано пак заблестиш чист, какъвто си всъщност –

Меч, излят от мечти, погрознял само външно.

Пак ухае на цвят, на живот пак ухае!

Добро утро, крилат, мигновен и безкраен

Ден под синия свод! Ден голям, добро утро!

Пък дано с теб, Живот, си го кажем и утре
цитирай
24. yuliya2006 - Към пролетта Николай Лилиев Ти ...
21.03.2012 21:32
Към пролетта
Николай Лилиев
Ти люлееш целий мир

и приспиваш снеговете,

лъчезарно слънце свети

над избистрената шир —

ти люлееш целий мир

и приспиваш снеговете.



Озаряваш нежний цвят

на обкитените клони,

твоята десница рони

мир и светла благодат —

ти даряваш нежний цвят

на обкитените клони.



И тъчеш на вихрен стан

своето ефирно рухо,

тули се полето глухо

в ласките на твоя блян —

ти тъчеш на вихрен стан

своето ефирно рухо.



И живееш всяка смърт,

всеки устрем на потока,

твойта сянка модроока

бди от ведросиня твърд —

ти живееш всяка смърт,

всеки устрем на потока.



И пробуждаш в младий дух

първите надежди бели,

към незнайните предели

устреляваш своя слух —

ти пробуждаш в младий дух

първите надежди бели.



Кротна бисерна роса,

твоите цветя полива,

ти летиш всегда щастлива

към всеблаги небеса —

кротка бисерна роса

твоите цветя полива
цитирай
25. ckarlet - Прекрасен е този твой Люляк, Джу...
23.03.2012 00:40
Прекрасен е този твой Люляк, Джул!
Честита пролет и от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7364198
Постинги: 1506
Коментари: 12079
Гласове: 61495
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031